tysdag 4. mars 2008

Grethe Lemvik!


Du som trodde at sist ukes tiltagende aktivitet på knudaheio.blogspot.com bare var et blaff,- tenk på nytt!

Atter enn gang skal denne fordums stolthet reise seg igjen, og gjenvinne de evige beitemarker?!

Nok lek med ord! Min kjære storesøster Grethe fyller idag de 27. Dette korte innlegget er helt og holdent dedikert til henne. For deg som ikke kjenner Grethe (som sannsynligvis involverer de aller fleste av dere, da hun bor utenlands), så kan jeg fortelle at hun er kjempegrei! Du Grethe, er kjempegrei!

Oppfordrer absolutt alle til å legge igjen en kommentar for å erklære deres evige kjærlighet til Grethe!


Bursdagsklem fra Bjørnar

10 kommentarer:

Bjørn Borg sa...

Jeg erklærer herved min evige kjærlighet til deg Grethe!

grethe sa...

jeg erklærer herved min evige kjærlighet til meg selv!?!
hurra!

Bjørn Borg sa...

Do it!
Folkens- jeg kødder ikke! Erklær deres evige kjærlighet!

Anonym sa...

gratulerer gratulerer!!

grethe sa...

KJære lillebror, hvis det er noe jeg har lært etter 27 år i livets harde skole, så er det at du ikke kan tvinge folk til å erklære evig kjærlighet. Eller så var det noe helt annet jeg hadde lært. Jeg husker ikke. Men takk til vedkommende som har gratulert ;-)

Caroline sa...

En dose evig kjærlighet fra denne kanten óg. Gratulerer du ukjente, akk så kjente, kvinne!

(Imponerende bloggeaktivitet på deg, Bjørnar.)

Rune sa...

Til Grethe

Gratulerer så magisk med dagen.
Gjør rede for hva som preger roller og rolleoverganger for eldre mennesker i vårt samfunn, og deretter den såkalte moderniseringsteorien i sosialgerontologi (kap 8). Argumenter så for hvorfor du mener dette er en god eller dårlig teori.

Andy sa...

jeg gratulerer herved, og slenger meg på lasset av erklæringer.

Rock on to the people!

grethe sa...

Bevares.. takk for evig kjærlighet og gratulsjoner fra både kjente og akk så ukjente..
og til Rune:
I disse tider, hvor andelen, for ikke å snakke om prosentsatsen av, mennesker som i dette nu, eller eventuelt i helt andre nu-er, av forskjellige grunner, og uten hensyntagen til forvirrende faktorer, opplever problemer med moderniseringsteorier, i forhold til, og i samsvar med, roller og rolleoverganger, når de, i realitetens verden, er utdatert, og dessuten veldig veldig gamle, demente og særdeles ubrukelige,når man tenker på nytteverdi kontra menneskeverd; må man kunne si, helt generelt, og uten å tenke på statistikk eller litteratur, da spesielt det nevnte kapittel, som i denne sammenheng ikke er i nærheten av aktuelt, at mange vil her påstå at dette er en forferdelig dårlig ide.

Bjørn Borg sa...

Jo takk Caroline, jeg er imponert selv også. Nå får vi bare håpe at det fortsetter sånn!
Var jeg deg ville jeg gjort det til et fast bønneemne